Бұл кейбір жалған көшірме. Сіз бұл жалған көшірмені оқымауыңыз керек, бұл жай ғана көшірме нақты мазмұн болса, оның қандай болуы мүмкін екенін елестету үшін қандай да бір түрді қажет ететін адамдарға арналған орын ұстаушы.

Егер сіз оқығыңыз келсе, мен жақсы кітап ұсынамын, мүмкін Хемингуэй немесе Мелвилл . Сондықтан олар оны көшірме деп атайды. Бұл, әрине, бұл жазбаның нақты көшірмесі емес. Сөздер ұғымды кеңейтетініне сенімді болыңыз. Айқындықпен. Соттылық. Және аздап ақылды.

Бүгінгі бәсекелес нарық жағдайында сіздің жазбаңыздың негізгі көшірмесі оқырманды қарусыздандыратын қарапайым ойлар тізбегі арқылы жетелеуі керек.

Сіздің барлық дәлелдеріңіз қарапайымдылық пен сүйкімділікпен жеткізілуі керек. Оқырман әрі қарай оқитындай етіп. (Ақыр соңында, бұл оқырманның міндеті: оқу, солай емес пе?) Ал сіздің оқырмандарыңыз дайын көшірмедегі осы нүктеге жеткенде, сіз олардың ақыл-парасатын құрметтеп қана қоймай, түсінетініңізге көз жеткізесіз. тұтынушылар ретінде олардың қажеттіліктері .

Нәтижесінде сіздің кіруіңіз сіздің күш-жігеріңізді қайтарады. Сатуды алыңыз; қарапайым сөзбен айтқанда, олар көтеріледі. Сіздің сенімділігіңіз де солай. Бәсекелестеріңіз бұл жазбаны сіз емес, өздері орналастырғанын қалайтынына барлық мүмкіндік бар. Сіздің тұтынушыларыңыз сіздің бәсекелестеріңіздің бар екенін ұмытып кетуі мүмкін. Бұл бізді біршама айналмалы жолмен тағы бір шағын нүктеге әкеледі, бірақ біз оны көтеру керек деп санаймыз.

Ұзын көшірме немесе қысқа – сіз шешесіз

Маркетолог ретінде сіз дене көшірмесіне сенбейтін шығарсыз. Ұзын дене көшірмесін былай қойғанда . (Өзіңіз ұзын денелі болмасаңыз.) Шыны керек, сізге кім кінәлі? Шындығында, тым ұзақ мәтін көшірмелері ақиқат , шындық және сізді кім кінәлайды деген сияқты ықылассыз шағын фразалар бар. Бізге сеніңіз: біз жүрегімізді қолмен ұстап, сіздің жазбаңызда мұндай жағымсыз қоқыс болмайтынына кепілдік береміз. Сондықтан Құдай бізге үлкен көк қарындаштарды берді. Сондықтан біз ақылды вафлидің әрбір мысалын жоя аламыз.

Сіз үшін аспан көгілдір болады, құстар ән салады және сіздің көшірмеңізді әйелі үйде отырып, неліктен күйеуінің уақытынан көбірек қажет ететінін ойлап, тоқыма тоқып тұратын кішкентай ер адам жасайды.

Бірақ сіз неге екенін білесіз, солай емес пе? Сіз оның күйеуіне виджеттердің нағыз ағартушы жеткізушісі атынан ең нанымды прозаны жазып, басып шығаруда өзін мәңгілікке қалдыру мүмкіндігін бересіз. Осылайша, сіздің әрбір ғажайып абзацтың құлына айналған адал оқырманыңыз газетті қызығушылықпен және сатып алуға ниеттеніп жатқанда, сіз өзіңіздің барлық өскен пайдаңызды санап, банкіңізге ақша ала аласыз. Өкінішке орай, бұл жазбаның нақты көшірмесі емес. Бірақ бұл жақсы болуы мүмкін . Сізге бар болғаны үстеліңізде отырған шот басшысына (бет-әлпеті мұңайған, көзі бұзаудай адам) қарап, «Иә! Иә! Иә!» Және қалағаныңыздың бәрі, дененің көшірмесі, кешкі ас, әйелдер, сіздікі болады. Бұдан әділ болуы мүмкін емес пе еді?